logo Лого на Европейски технологичен университет
  • Връзки с обществеността Връзки с обществеността
  • Контакти Контакти
  • Карта на сайта Карта на сайта
  • Вход Вход
  • Език English
  • Университетът
  • Обучение
  • Кандидатстване
  • Студенти
  • Научна дейност
  • Международна дейност
  • Кариера и възпитаници
faculties_present_img
Начало » Университетът » Факултети » Факултет по машиностроене и уредостроене » Катедра Индустриален мениджмънт
  • За факултета
  • Управление
  • Катедри
    • Математика, физика, химия
    • Машиностроителна техника и технологии
    • Транспортна и авиационна техника и технологии
    • Машиностроене и уредостроене
    • Индустриален мениджмънт
    • Механика
  • Специалности
  • Лаборатории

Катедра "Индустриален мениджмънт"

  • За катедрата
  • Състав
  • Дисциплини
  • Публикации

Катедрата непосредствено отговаря за обучението на студентите от широкопрофилната специалност „Индустриален мениджмънт” – редовна форма на обучение. Тя провежда икономическата, управленската и езиковата подготовка на студентите, обучавани във всички специалности на Филиала.

Малко история:

  • 1986 г – създаден е филиалът на ВМЕИ – София в гр. Пловдив
  • 1987 г. – формиран е Научно-учебен център “Обществознание” с четири направления – първообраз на сегашната катедра;
  • 1990 г. – на основата на кадровия потенциал на Центъра се създава Висшата школа по стопанско управление, преименувана по-късно на Висша школа по икономика и мениджмънт (ВШИМ). Започва се провеждането на курсове за мениджъри от практиката.
  • 1991 г. – с решение на Академичния съвет на ТУ – София е разкрита специалност “Стопанско управление” и са приети първите 11 студенти;
  • 1992 г. – специалност “Стопанско управление” е преименувана в “Индустриален мениджмънт” и е приет първият випуск от 67 студенти;
  • започват първите международни проекти с университета Халам в гр. Шефийлд;
  • 1994 – след преструктуриране на филиала е създадена катедра „Индустриален мениджмънт”. Академичният и състав включва преподаватели, разпределени в направленията икономика и мениджмънт и чуждоезиково обучение;
  • 1994 - 96 г. – актуализира се учебния план на специалност “Индустриален мениджмънт” с помощта на специалисти от университета Халам в гр. Шефийлд;
  • 2002 г. – първа програмна акредитация на специалност „Индустриален мениджмънт” обща оценка „добър” и валидност пет години;
  • 2002 – катедрата отбелязва 15-та годишнина от своето създаване и 10-та годишнина на специалността с голямо празненство и първа от катедрите в ТУ – София, филиал Пловдив организира и провежда самостоятелна научна конференция - по икономика и мениджмънт;
  • 2007 г. – спечелен е проект от първия етап за създаване на центрове по предприемачество във ВУЗ. ВШИМ се трансформира в Център по предприемачество;
  • 2009 г. – спечелен е проект от втория етап за създаване и развитие на центрове по предприемачество във ВУЗ;
  • 2010 г. – втора програмна акредитация на специалност „Индустриален мениджмънт” в рамките на професионално направление “Общо инженерство” с най-високата оценка „много добър” и валидност шест години;

Катедрата чрез своите членове е активен участник в международни проекти на национално и регионално ниво, чрез които са обучени и консултирани над 1000 предприемачи и подкрепени над 100 общини и организации от цялата страна.

Интернет страница:http://im.tu-plovdiv.bg

  • Ръководител катедра

    GG_1379.jpg
    Име: Георги Георгиев
    Научна степен: доц. д-р
    Телефон: 032-659703
    Кабинет: 1203
    E-mail: georgi@tu-plovdiv.bg

Академичен състав

проф. д-р Тони Михова
тел.:032-659714
каб.:1214
E-mail: mihova@tu-plovdiv.bg
доц. д-р Георги Георгиев
тел.:032-659706
каб.:1206
E-mail: georgi@tu-plovdiv.bg
доц. д-р инж. Елена Златанова
тел.:032-659712
каб.:1212
E-mail: elyzlatanova@tu-plovdiv.bg
доц. д-р инж. Николай Катранджиев
тел.:032-659715
каб.:1215
E-mail: nkatrandzhiev@tu-plovdiv.bg
доц. д-р инж. Таня Гигова
тел.:032-659706
каб.:1206
E-mail: gigova@tu-plovdiv.bg
ас. д-р инж. Стефан Георгиев
тел.:032-659716
каб.:1216
E-mail: st.georgiev@tu-plovdiv.bg
ст. преп. Анет Арабаджиева
тел.:032-659707
каб.:1207
E-mail: anet@tu-plovdiv.bg
ст. преп. д-р Даниела Вълева
тел.:032-659716
каб.:1216
E-mail: daniela_valeva@tu-plovdiv.bg
ст. преп. Константина Няголова
тел.:032-659722
каб.:1222
ст. преп. Надежда Гешанова
тел.:032-659722
каб.:1222
E-mail: geshanova@tu-plovdiv.bg
ст. преп. Надя Попова
тел.:032-659707
каб.:1207
E-mail: nadiapopova@tu-plovdiv.bg
гл. ас. д-р Десислава Шатарова
тел.:032-659716
каб.:1216
E-mail: desislava@tu-plovdiv.bg
гл. ас. д-р Марияна Ковачева
тел.:032-659716
каб.:1216
E-mail: marykovacheva@tu-plovdiv.bg

Хоноруван преподавател

проф. д.ик.н Асен Конарев
проф. д-р Снежинка Стоянова
доц. д-р Владимир Иванов
тел.:032-659715
каб.:1215
E-mail:vivanov@tu-plovdiv.bg

Помощно-технически персонал

Иванка Атанасовa
тел.:032-659717
каб.:1217

  • Digital Competitiveness of Bulgarian Enterprises – 2019
  • Проблеми на промяната в предприятията, приватизирани по реда на чл. 25 ал. 3 от Закона за преобразуване и приватизация на държавни и общински предприятия (РМД)
  • Проблеми на кредитния мениджмънт в България
  • Развитие и структура на икономиката на град Пловдив през периода 1999 – 2003 година
  • Изследване на електрохимичен процес за пробиване на отвори
  • Развитие на механизираното и автоматизираното администриране на местните данъци и такси в България
  • ИНФОРМАЦИОННИ СИСТЕМИ ЗА МЕСТНИТЕ ДАНЪЦИ И ТАКСИ В БЪЛГАРИЯ
  • ЕЛЕКТРОННИ УСЛУГИ В ИНФОРМАЦИОННАТА СИСТЕМА ЗА ОБЩИНИТЕ – МОДУЛ МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ „МАТЕУС“
  • ВЪЗМОЖНОСТИ ЗА ДАНЪЧНО СТИМУЛИРАНЕ НА СЕМЕЙНИЯ БИЗНЕС В ТУРИЗМА В УСЛОВИЯ НА КРИЗА
  • Проблеми на управлението на общинската собственост в общините Карнобат, Средец и Руен,
  • Насоки за усъвършенстване управлението на общинската собственост на примера на общини Карнобат, Средец и Руен
  • Управление на качеството ИТ услугите предоставяни на клиентите използващи информационни системи
  • Информационни системи за местни данъци и такси - приложение, използване и проблеми
  • Данъчната децентрализация и местните данъци и такси в България и в страните на европейския съюз – сравнителен анализ
  • Digital Transformation of Bulgarian Enterprises in the Conditions of Industry 4.0
  • Digital Transformation –Opportunity for Industrial Growth
  • Application of Business Crisis Forecasting Models in Bulgaria
  • Determining the Nature of Competition in Bulgarian Food Industry
  • Algorithm for Business Process Reengineering in Industrial Enterprises
  • Методика за реинженеринг на бизнес процеси
  • PROBLEMS IN THE MARKETING OF BULGARIAN TOURISM
  • ДИНАМИКА НА ТЕХНОЛОГИЧНОТО РАЗВИТИЕ
  • Software Systems and Technologies in the Conditions of Industry 4.0
  • Main participants in business process reengineering projects
  • Resistance against changes in Bulgarian industrial enterprises – reasons and methods for overcoming
  • Trends in the Development of the ICT Sector in Bulgaria
  • Development of Digital Business Ecosystems through Digital Transformation of Industrial Enterprises
  • Иновации и иновационен потенциал на българските предприятия
  • National and European policy supporting the development of innovation in Bulgarian enterprises
  • Modern opportunities for financing innovation in Bulgarian enterprises
  • Позиция на България в международните класации
  • Позиция на България в класацията за правене на бизнес
  • Състоянието на иновациите, инвестициите и иновационните процеси в Република България в сравнение със страните от Европейския съюз
  • INDUSTRIAL GROWTH IN BULGARIA - BACKGROUND AND OPPORTUNITIES
  • СЪСТОЯНИЕ НА БЪЛГАРСКАТА ИНДУСТРИЯ В УСЛОВИЯТА НА СВЕТОВНА ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА
  • Challenges to HR Specialists in High-Tech Enterprises
  • Digital business models in industrial enterprises
  • Investigation of the specifics of the motivation profile in the high-tech enterprises
  • Digital marketing as a prerequisite for innovation in the tourism business of Plovdiv
  • Digitalization of HR activities in industrial enterprises
  • Business communities - a factor of industry and bioeconomy development
  • Specificity of Training of Employees in High-technological Enterprises
  • Research of Interactions between Universities and High-Technological Enterprises on Employees Qualification
  • Industry 4.0 - Challenge to Human Resourses
  • Best Practice In The Digital Management Of Human Resources
  • E-Learning - the practice in industrial enterprises
  • Дигитален мениджмънт на човешките ресурси
  • Организационно поведение, 173 стр.
  • Управление на проекти
  • Индустриален мениджмънт
  • Human resources in the digital age – trends and challenges
  • Интернет маркетинг – някои видове и нови трендове
  • Ефективната данъчна политика – условие за осигуряване на политическа и макроикономическа стабилност
  • Building the workforce of the future – new pathways and trends
  • Изграждането на работната сила на бъдещето – нови пътища за развитие и тенденции, Building the workforce of the future – new pathways and trends
  • The role of human capital in strategy map application in organizations
  • Bulgaria in the human development index
  • The application of game and psychological techniques when surveying children’s opinion
  • Детето потребител като активен пазарен участник
  • Изследване хранителното поведение на деца и тийнейджъри в зависимост от типа населено място, в което учат
  • Емоционалното брандиране като основа при създаване на лоялност към търговската марка
  • Survey of food preferences of children and teenagers in Southern Bulgaria
  • Анализ и оценка на мястото на фирма „МКБ” ООД на българския пазар на кроасани
  • Поколенчески маркетинг в дигиталната ера
  • Хранително поведение на деца и тийнейджъри
  • Tools for online consumer behaviour research as part of the data-based marketing
  • Use Of AI-Based Chatbot In Online Marketing Research Of Consumer Behavior Through A Questionnaire
  • Model of consumer behavior when applying AI at every point of consumer contact
  • Technology of augmented reality - the weapon of mobile marketing to reach generation Z
  • The importance of generational marketing in market segmentation
  • Consumer technologization - factor in the modern learning of consumer behavior by children
  • Being a consumer – one of the roles in a person's life
  • Consumer behavior of children
  • Generational Marketing: The Different Generations in Bulgaria
  • The digital generations Z and Alpha in Bulgaria
  • АПРОБАЦИЯ НА ТЕОРЕТИЧЕН МОДЕЛ ОТНОСНО ПОТРЕБЛЕНИЕТО НА БИОХРАНИ В БЪЛГАРИЯ
  • Selection of a Transportation Option for the Procurement of Goods for Own Needs, in Order to Increase the Efficiency of Operational Planning
  • Selection of a Transportation Option for the Procurement of Goods in Small Batches for Own Needs in Order to Increase the Efficiency of Operational Planning
  • Промени в регулацията на търговията с борсово търгувани фондове (ETF) от Европейската комисия,
  • Възможности за създаване на нови генерации вериги с добавена стойност за преработка на биологични храни
  • АНАЛИЗ НА ПРОДУКТОВАТА СТРАТЕГИЯ НА ДИСКАУНТЪРИТЕ КЪМ ПРЕРАБОТЕНИ БИО ХРАНИ
  • Сравнителен анализ на избрани стандарти, регулиращи преработката на биохрани
  • Price premium dynamics of some chosen organic foods on the Bulgarian market
  • Моделиращи подходи при детерминиране потребителския избор на биологични храни
  • Amazon business model under investigation by European Commission
  • ИЗСЛЕДВАНЕ НА ПРОМЕНИТЕ В КАЧЕСТВЕНИТЕ И ИКОНОМИЧЕСКИТЕ ПОКАЗАТЕЛИ ПРИ ПРОИЗВОДСТВОТО НА ЧЕРВЕНИ ВИНА С УПОТРЕБАТА НА ЕНЗИМНИ ПРЕПАРАТИ
  • Технология на винопроизводството с практически съвети за всички винари. Икономически аспекти на винопроизводството
  • Dynamics of alcoholic fermentation and the quality of white organic wines produced with selected yeasts
  • ВИНО МАРКЕТИНГ – СЪВРЕМЕННИ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА
  • ТЕХНОЛОГИЧНО ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА ОПАКОВАНЕ НА ВИНА И ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ. ТЕХНОЛОГИЧНИ АСПЕКТИ

  • Развитие на АС
  • Годишник на ТУ-София
  • Кариера и възпитаници
  • Е-Университет
  • Връзки с обществеността
  • Научни форуми
  • Е-Публикации
  • Еразъм харта 2021-2027
  • E-mail
  • Медиите за нас
  • Оперативни програми
  • Научен електронен архив
  • Публични търгове
  • Е-mail Студенти
  • YouTube
  • СОПКОНИ
  • Издателство
  • Профил на купувача
  • Телефонен указател
  • Facebook

Copyright © 2025 ТУ-София - ЦИР